Onze aanpak

De uitdaging

Dit is een korte en bondige omschrijving van het de uitdaging die de opdrachtgever neer heeft gelegd bij BLR-Bimon. De huidige situatie en wat daaraan moet veranderen. Misschien ook hoe ze bij BLR-Bimon zijn uitgekomen?

Onze oplossing

Hier komt een tekst waaruit de aanpak van BLR Bimon in deze branche blijkt en wat onderscheidend en uniek is. Het mooist zou zijn als hier ook een korte video van te bekijken is (mogelijk uitsnede van de lange video die er al is).

De voordelen

  • Voordeel 1
  • Klanten en personeel blijven gezond
  • Voordeel 3
  • Voordeel 4
  • Voordeel 5
  • Voordeel 6
  • Voordeel 6
  • Voordeel 7

 

"Het proces met BLR-Bimon is heel soepel verlopen. Duidelijke afspraken en vakmanschap."

Frans van Winden, facilitair directeur Miss Etam

"Het proces met BLR-Bimon is heel soepel verlopen. Duidelijke afspraken en vakmanschap."

Frans van Winden, facilitair directeur Miss Etam

Word u liever teruggebeld?

  • service_24h.png24-uurs- service
  • service_national.pngLandelijke dekking
  • service_tracktrace.pngTrack & Trace
  • service_helpdesk.pngTechnische helpdesk
  • BLR_ICO_Beheer_op_Afstand_DEF.pngBeheer op Afstand

Vakkundig technisch beheer van uw klimaatinstallatie zorgt dat deze optimaal blijft functioneren en vormt zo een besparing voor de lange termijn. Met onze 24/7-service, landelijke dekking, track & trace-mogelijkheid, technische helpdesk en beheer op afstand kunnen wij u optimaal van dienst zijn.

Meer over technisch beheer